2012

Ilmoittautuminen lapaskuuhun alkaa piakkoin, pysykää kuulolla :).

31. lokakuuta 2010

LadyGalatea esittäytyy

Olen 25-vuotias kotiäiti Uudeltamaalta ja ensimmäistä kertaa mukana Lapaskuussa. Perheeseen kuuluu aviomies, 2,5 vuotias tytär ja toista lasta odotellaan syntyväksi helmikuussa. Olen sydämen pohjastani käsityöihminen mutta opettelin neulomaan neulomaan vasta kolme vuotta sitten esikoista odottaessani. Puikoilta löytyy useimmiten sukkia, huiveja tai vauvaneuleita, pikkuhiljaa opettelen uusia asioita neulomisen saralla. Ehkäpä vielä joku päivä uskaltaudun yrittämään esim miehen villapaitaa, jollaista mieheni kovin toivoo :) Olen kovin hidas neulomaan, se lähinnä arveluttaa. Mistähän saisi sitä nopeutta neulomiseen?

Lapasia en ole koskaan neulonut ja nyt on kyllä korkea aika aloittaa. Niille on kyllä kova tarve varsinkin kätösiäni aina paleltaa ja saisinpa kerrankin oikean kokoiset lapaset - minulla kun on kapea käsi mutta kovin pitkät sormet niin sopivan kokoisten lapasten löytäminen on hankalaa. Ja lähipiirille lapaset ovat myös tarpeen, annan mielelläni itsetehtyjä lahjoja. En ole myöskään koskaan neulonut kirjoneuletta, joten kirjoneulelapaset olisivat minulle hyvä haaste. Olin mukana myös sukkasadossa, jossa saldoni jäi varsin köyhäksi, 2 vaivaista paria vaikka tavoite oli varsin korkealla. Ajattelin laittaa nyt tavoitteeksi yhden lapasparin, joskin toivon saavani aikaan paljon enemmän. Ei muuta kuin lapastelemaan!

Ei kommentteja: