2012

Ilmoittautuminen lapaskuuhun alkaa piakkoin, pysykää kuulolla :).

10. marraskuuta 2007

Mun ala-asteen aikaanen rakas ope kuali, hautajaaset oli ja meni... Sitten tuli tua Jokelan koulun tapahtumat ja meirän naapurikylän kualonkolari, ukon alituunen ryyppääminen! Silti minä oon saanu aikaan enee kun ikinä... Mulla on neljät lapaaset orottamassa ottajaansa (yhyret tuanne hyväntekeevääsyytehen...) Kaikille muillekkin kyllä on jo paikka mihin lähäretän... Kun vaan sais aikahan pistää postihin, saati ottaa kuvaa valamihista lapaasista....Mää en osaa en pysty kirjootaan mitään... Itte oon koulussa töissä (onneksi alakoulun puolella) mutta silti tuli että tuo olisi voinut olla meillä... ei ole yläkoulu lukio paljoo isompi kun meillä! se että jaksan huomata oman ukkoni liialisen viinankäytön on mulle tarpeeksi... mun pitääs jaksaa vielä pitää huolta muiren tenavista? Helppohan mun on tuahon verota, mutta kuitenkin... Mun pitääs olla töissä satasella mukana, mutta entä jos ei jaksa?

Ei kommentteja: